Fredag

Tjohoo allihopa! :) Vilken härlig dag, sol och minus grader. Inte helt fel! :) Va uppe tidigt i morse och tog ut hästarna före halv 7, sen gick jag in och sov fram till kl 10. Skönt. :) Gick ut i stallet efter jag ätit frukost mockade och fixade klart allt. Bestämde mig för ett  markarbetes pass på ridbanan, lätt med 3 bommar bara. Och sitsträning på det utan stigbyglar, trava över bommarna, tränade mycket på att komma rakt in på bomserien och rakt ut från serien sen helt och trava vidare, gick faktiskt bra tyckte jag. Märktes att Nicke tyckte det va kul han bjöd verkligen mot bommarna och lyfte jätte fint över. Kul. :)

Igår blev det tömkörning. I början va han lite pigg och fjanta lite, men sen när vi kommit igång så blev det så bra så, kanon fin. Maria tyckte han såg så himla fin ut, att det hade verkligen blivit skillnad på honom. Hon tyckte vi var så duktiga. Kul. :) Efter så åkte vi och kolla på hoppträning i ridhuset, men fy fan av kallt det var att sitta och titta på.. :P  

Ska bara ta det lugnt nu resten av dagen.. Ska kolla på paranormal activity 3 ikväll.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0