Babystjärt

Går direkt till det jag vill säga. Nicke va jätte fin i munnen! :D Inte ett enda sår kunna hon hitta och inget gammalt ärr heller. Känns super skönt, vilken lättnad. Hon bara raspa lite annars tyckte hon att han såg jätte fin ut. Hans slemhinnaor va som en babystjärt sa hon hihih. :) Så det måste ju betyda lite också att jag har en bra hand vid ridning och ett bra bettet som sitter som det ska.. :) Sen så frågade Maria (veterinären alltså) om det var fullblod i Nicke? Och jag ba nej det är ett varmblod. :P Men hon trodde mig inte så hon kolla under manen och då fick hon se frysmärkningen, så då fick hon lov att tro mig. ;) Hehe är många som säger att han inte ser ut alls som ett varmblod.. :) Kul de då. :)
Har nyss varit ut i stallet och tittat till Nicke han va som han skulle nu hehe pigg och glad. :) Så kvällsfodrade och myste lite med Nicke, ringde mamma också och berättade  om vilken duktig häst.


Kommentarer
Postat av: Sara

sv; tack! :D Ja tycker om inredning ;) Japp det är mitt eget, haft eget till nu i 6 år. Bor hemma än på gården, i snar framtiden blir det att flytta hem ifrån och troligtvist ifrån detta stall, vill inte tänka på det, att ha haft eget har vart det bästa, speceillt när man hör många andra som hyr in klaga om en massa haha =). Så njuter av det varje dag nu! :)

2012-01-12 @ 21:26:51
URL: http://saarahjelm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0