Vem vet





Nu vill jag att det ska bli Lördag!!
Ska ta ut hästarna i morgon bitti, ska då göra klart allt åt Nicke. Han får sin vilodag i morgon.. :) För sen åker vi ju mot Gävle. :) Ska kika in på Aubiose i morgon när vi åker, åker ändå förbi där så.. ;) Kanske det hänger med ett par ridstövlar hem vem vet vem vet.. Sen vet man ju aldrig vad man kan hitta på Ikea och Hööks.. Kul kul!
Sen fyller ju bästa Malin år i morgon också!! :D Hoppas hon får en bra födelsedag! :D
Och på söndag får vi hem flera kilo hö som hästarna ska få över vintern. Så på Söndag får jag och Malin verkligen visa våra muslker och hur starka vi är som kör med kättingspelet och har upp våra höbalar med. Det går så bra så med kättingspel och enkelt är det också.. ;)
I morgon kommer Sarah och hämtar Heffe!! :'( :) Kommer sakna honom så mycket och Sarah också såklart! Är inte hemm här när dom kommer som jag hade velat vara men men kommer ju få träffa dom snart igen så.. :) Men gillar verkligen den hästen, han har lärt mig väldigt mycket. <3
Nu ska jag krypa ner under täcket börjar bli riktigt trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0