Vad vill ni läsa??



God morgon alla som läser! :D

Vad vill NI LÄSA om här i bloggen???

Har iaf varit ute i stallet och tagit ut hästarna sen åkte jag iväg och tog ut lite pengar tills hovslagaren kommer idag.. :) Ska äta frukost nu och sen går jag nog ut och fotar lite höst bilder kanske.. Och sen vidare in i stallet och göra klart allt medans hovslagaren skor Nicke och Heffe. Ska försöka hinna rida båda två innan dom får nya skor.. :)
Ikväll måste jag dricka ett antal kaffe koppar, ska åka kl 00.00 i natt ner till Arlanda och hämta pappa och Gunilla som kommer hem från Turkiet idag. Måste hålla mig vaken, Fredrik följer också med som tur är. Ska bli skönt att få hem dom nu. :)
Ska äta det goda brödet jag tog hem från jobbet nu, mumms.. :)

Kommentarer
Postat av: Natalja

sv; tack :D Han är 6 år! :)



Härlig bild :) Jga gillar att läsa om ridpass, se bilder och inlägg om utrustning ^^

2011-09-10 @ 16:11:09
URL: http://nataljas.blogg.se/
Postat av: Nelly

Så fin häst :)



Ridpass (med bilder) är alltid kul att läsa :)

2011-09-11 @ 10:34:30
URL: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0