Fullt ös


Den ena biter i stigläderna och den andra äter upp grimman på morgonen.
Vist är dom härliga våra älskade djur! :)

Go kväll! :)

Här var det jätte dåligt med uppdatering! Men ibland har jag annat för mig.. Som idag nu då.. :)
Vakna av att mobilen ringde, det var Tommy kock som ringde och tyckte att det var dags att kliva upp nu kl 8.45 hehe. Så fick hoppa in och jobba idag 13-21.30. Så det var bara att kliva upp och på med stallkläderna och fixa stallet och visa Fredrik vart hästarna ska sova i för boxar (Fredrik fick lov ta in hästarna ikväll ;) ) och hur han låser och kvällsfodrar osv.. Men det klarade han kanon! ;) Sen var det bara att åka iväg och jobba, kalas kul är det på Malins jobb. Stor trivs! :D Längtar tills jag har nästa jobbpass hos dom! :D
Nu har jag precis duschat och sitter nu i min fina one piece!!!!!! ;D Inviger den ikväll. Fick ta hem massa gott bröd från jobbet som jag tänkte äta lite av nu, as gott!
Upp tidigt i morgon och ta ut hästarna, sen senare ska Nicke och Heffe få nya skor. Sen funderar jag på att fota på Rommeheds KM i morgon, men tråkigt att vara där själv.. :( Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0