Ska köpa ny hjälm

Tjoohoo.. :)

Nu har jag bestämt mig att köpa mig en ny ridhjälm! Håller på att få mina däck & fälgar sålda och får jag de som dom är värda så blir det en ny ridhjäm för dom pengarna och ett par ridstövlar om det blir något över.. :)
Då blir det den här hjälmen, charles owen wellington classic. Men känns som att en ny ridhjälm går i första hand än ett par ridstövlar.. :)

Idag vart det en lång promenad med hästarna i skogen jag och Malin fick sällskap av Veronica och hennes häst som står i ett annats stall bortanför. :) Jag tömkörde Nicke och det gick jättebra. Veronica visade oss även terängbanan som vi letat efter sen vi flytta hit hehe. :P Och massa andra fina ridvägar som vi missat. Sandvägar! :) Efter det vart det lite pyssel i stallet. Fick även testa rida Marias häst (en av den nya tjejen i stallet), vilkem mysig häst måste jag säga! Härliga som tusan att rida, av den lilla stunden jag red. Ska även köpa ett par stigbyglar som Maria har dom var super bra att rida i!!

Ska titta på film nu med Fredrik och äta något onyttigt.. ;)


Kommentarer
Postat av: malin

åh älska stigbyglarna!:D

2011-09-30 @ 08:07:37
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0