Måndag



Nu har jag kommit hem! :D
Nu kommer det uppdateras här som vanligt med bilder och allt igen! :D
Har haft det super mysigt uppe i Älvdalen i sommarstugan!! Saknar verkligen dom mer och mer för varje dag som går.. :( Alltid lika jobbigt att åka ifrån familjen..
Ska käka frukost nu sen ladda över massa bilder ur kameran till datorn.. :) Mysan följde med oss ner och ska vara här länge nu, så vi ska ut på morgon promenad strax. :) Sen ut i stallet, rida och göra klart allt. För kl 18.00 ska jag och Malin på Föreläsning i Mental träning för ryttare med Johan Fyrberg. Det ska bli riktigt spännande. :)
Helgen som kommer tänkte ju jag och Nicke starta våran första hoppning tillsammans, meen där sket det sig! Mcdonald´s skiten förstör allihopa! :@ Får veta här i veckan hoppas jag om hur det blir. Men inge kul att dra iväg med hästen heller helt oplanerat in i det sista.. :s Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0