Söndag


En glad bild på Sune & Malin . :)

Sådär nu är jag hemma igen.. :)
Kom hem kl 7 i morse. Gick ut i stallet dirket och släppte ut Nicke & Sune, var väldigt tomt i stallet utan Hefner.
Mockade och fixade klart allt ska bara rida sen senare.. Blir kanske något skutt i paddocken. :) Men nu laddar jag för att lassa upp flera hundra kilo hö i stallet! :o
Fick ett väldigt viktigt samtal igår när vi var på Ikea. Hoppas verkligen jag har turen på min sida nu!! :) Annars vet jag inte vad jag göra. :o
Inatt sov vi över i Gävle, väldigt trevligt, god mat, goda drinkar och väldigt väldigt intressant. Nu är jag fan skit pepp!! :D

Kommentarer
Postat av: malin

sjukt fin bild med bakgrunden ju!! :)



2011-09-18 @ 13:39:22
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0