Söndag morgon




God morgon säger jag!

Gick jättebra att köra ner till Arlanda va hur pigg som helst! ;D Sen körde jag till typ Gävle sen fick pappa ta över ratten, för jag börja få synvillor om att det sprang stora och små djur i väg kanten lite då och då.. Vart helt plötsligt as trött.. :o Men men tur att pappa var pigg! :)
Vi kom hem strax före halv 8 och då tog jag och Fredrik ut hästarna på en gång, in och duscha, hoppa i One Piece, äta en maka och sätta sig i soffan tills båda somna.. :P Men nu har jag precis gått upp, var meningen att vi skulle gå på Bio kl 15.00 men vi avbokade biljetterna, kommer somna på bion! :( Hinner se filmen en annan gång då vi är pigga ist hehe.
Här blåser det som vanligt och lite regna till och från, tar stallet lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0