Måndag

Halloj!

Har inget att skriva om. Förutom att jag är jävligt glömsk. Märks att jag verkligen är trött efter resan, eller så börjar jag bli dement... :P
Skulle lämna in ridstövlarna på lagning idag och när jag var på väg dit så insåg jag att det fattades något i min hand så då hade jag ju glömt stövlarna hemma! Typiskt. Så ska komma ihåg dom i morgon för då ska jag på synundersöking som jag va in och fick en tid i morgon, skönt. :) Måste köpa mig en ny kalender också! Mycket nu att skriva upp och komma ihåg..
Blev ingen ridning idag, precis när jag skulle ta in Nicke så börja det regna.. :( Typiskit!!
Nu blir det ost&kex med vindruvor och goda äpplen från äppelträden här på gården och kolla på Idol. :) Myyys.

Skit tråkigt utan bilder, JAG VET! Ska bättra mig! :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: Ok, den funkar för alla andra..? Men det kanske blir något fel när du lägger in den?



Du måste först göra en bild du vill ha, sen göra den till en länk. Skitsvårt att förklara, men om du gör en bild i rätt mått så kan jag hjälpa dig att göra den till en länk sen :)

2011-09-05 @ 21:14:56
URL: http://nobleride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0