Inga bra svamp plockare




Min underbara fina häst <3

Hehe jag och Fredrik kan inte hitta svamp inte våran bästa sida. Eller vist vi hitta svamp men inte den svampen vi skulle hitta.. :P Så efter vi gått ett tag i skogen så tog vi ett beslut om att vi inte kan det här med svamp haha och gick hem ist. Tog inte så mycket bilder i skogen men kommer upp senare...
Nu ska jag få i mig något i magen sen gå ut i stallet och fixa klart allt och rida. Ska hjälpa Malin och lastträna Sune också. Nicke skulle också behövt en genom gång.. ;)
Kanon fint väder idag och det blåser inte så jätte mycket heller. Så idag blir det verkligen en tur över åkrarna kanske.. ;) (rider naturligtvis i kanten av åkern).
I morgon blir det ev att kika in på Aubiose och se vad dom har för roligt att erbjuda.. :)

Kommentarer
Postat av: Natalja

Gud så fin han är :D

2011-09-16 @ 14:23:42
URL: http://nataljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0