Bra föreläsning





Då var man hemma igen.. Jag och Malin har varit på föreläsning, mycket mycket intressant och bra! :)
Tog in hästarna och kvällsfodrade när jag kom hem, fan va mörkt det blir fort nu. :o Inte kul!

Tömkörde/longera Nicke idag plus ett hinder på volten. Och det gick kalas bra!
Nu vet jag vart jag ska börja.. Ska skirva upp mina mål för både mig och Nicke som vi ska försöka nå innan detta år är slut. Fick lära mig mycket ikväll på föreläsningen som är till stor hjälp. :)
Ensam är stark.

I morgon ska jag iväg och hämta mer hö, 200 kg så nu borde Nicke klara sig en stund.. :) Tänkte rida och fixa klart allt i stallet på morgonen, precis som jag gjorde idag.. Skönt de när man är morgon pigg som jag är.. :P
Funderar på om det är dags att ta tag i rakningen snart på Nicke.. ;)

Ska strax krypa under täcket hehe och spela lite Wordfeud som typ alla spelar nu.. :P Klemma heter jag om ni vill spela mot mig hehe.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0