Lördag

Ikväll blir det bio med trevligt sällskap! :) Hehe vi ska kolla på Tintins äventyr 3D. Någon som sett den?
Kom in från stallet typ nyss. Har ridit kom precis tillbaka när det blev som mörkast.. Gick väldigt bra att rida tills vi skulle gå förbi några stora halmbalar som låg på varandra.. Då fick han lite spela och börja dra där ifrån men tur är så fick jag stopp på honom. Usch för att ramla av och leta efter häst i mörkret.. :o Tillslut så lugna han ner sig och jag fick honom att jobba fint i form. Hitta ju en as bra åker att rida på oj oj oj hihi.. As bra underlag ju, men tror inte bonden blir lika glad.. :P Men men..
Har packat det mesta inför träningen i morgon.. Bara lite middags hö och en vatten hink som jag ska komma ihåg! Sen är vi start klara.. :)
Fredrik är ju i London. Inte lite avis.. :o Skulle ha följt med jag också men jag stannar kvar hemma och jobbar ist.. :P Men tror han kommer att komma hem med en överraskning till mig, någon som jag verkligen vill ha och skulle ha köpt för längesen!! :O ;D Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0