Torsdag

Hej.

Här händer det mycket hehe.. :)
Igår var jag iaf och fixade mig ett pass, så nu är det klart.. Det blir bara närmare och närmare, snart sitter vi på flyget. :) Ska läsa på lite så jag kan allt hehe. :P
Igår vart det helt ändrade planer, fota bara jätte lite här hemma. Sen åkte vi in till stan och kika lite jag och Fredrik. Och sen hamna vi hemma hos hans pappa ett tag. :) Och när jag kom hem sen så red jag ut i skogen med Nicke. Mysigt, och Fredrik följde med och gick. :)
Nu går jag ut i solen ett tag. :)  


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken fin bild vännen. Har du tagit den?

Du måste komma så vi kan foto i trädgården vi brukar vara i. Det blommar som tusan. Var över igår och fotade. Jättefint.

2011-06-09 @ 13:17:03
Postat av: Emma

Helena: Tack, ja det har jag när jag var hemma i Älvdalen. :) Jaa det måste jag göra, det var riktigt kul! Jasså va kul. :)

2011-06-09 @ 13:29:21
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0