Lördagsmys hos mormor

Oj vilken dag! :) Helt toppen..
Nu blir det Lördagsmys hemma hos mormor. :) <3 Och snart åker vi hemåt. I morgon ska jag hem till Amanda och dricka kaffe och se hur den damen bor, mötte henne nyss uppe här på vägen så vi gjorde en plan. :D Så jag skiter i att kolla på hopptävlingarna i morgon tror jag, och träffar lite folk istället! ;) Ska hem till Emelie också och kolla vart dom flyttat. :) 
Har märkt med tiden nu vilka man kan kalla vänner iaf! Så det känns bra att jag vet det nu! :) 
På Måndag får jag träffa mina bästa brudar då jag kommer hem, då blir det massor med tok. Då ska vi åka till bästa Malin och våldgästa henne haha! :D Hon har ju precis flyttat så nu blir det tok! ;)  Kanon kul! Och så får jag träffa min häst som jag saknat så. :) Nej jag ser verkligen fram emot att komma hem!
Nu en kvällspromenad med hundarna sen Lördagsmys hos bästa MORMOR! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0