Lördag

Tjolllahoopp! :)

Då har man gjort lite nytta idag, jobbat 8.15 - 14.00 ! Toppen! :) Nu ska jag bara byta om och åka till stallet, och bara få vara. Sån härlig känlsa att få vara i stallet hos min bästa vän. Vi ska ta en lång tur idag jag och han, i det härliga vädret. Kan bara inte motstå!! :o Sen kanske jag snor Abbe ut på en tur också, det visar sig vad som händer hehe. ;) Och min älskling är ute på business. ;) ;) Så jag blir nog hemma själv tills sent ikväll. Och typ hela dagen i morgon. Min man håller på att bli affärsman! ;) Hehe. Nej nu ska jag åka till stallet. Hörs senare!

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: malin

söt mule! :)

2011-01-29 @ 14:58:29
URL: http://mawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0