Måndag

God morgon!! Ligger i soffan "våran nuvarande sängplats" haha :P Men till helgen ska vi till IkEA och köpa säng! :) Ska snart gå upp och käka frukost och gräva lite i kartongerna.. Sen om det blir fint väder så tar jag med mig kameran ut och fotar lite. Ikväll är det fotokurs igen, KUL!! :D Är ju massa rådjur här utanför på lindan, så kanske kan få med någon på bild?! ;) Sen blir det stallet!! Så härligt med gångavstånd till stallet, och nu när vi är klara med flytten så har jag mer tid att ta en ridtur idag!! Härligt! :) Finns ju ett stort stall här på gården vi bor också som jag får ha Nicke i men jag och Nicke trivs så himla bra i stallet vi står i nu!! :D (Y) Och det är inte långt alls att gå!! Jätte nära! :) Föresten jag och Nicke ska nog göra våran första start tillsammans här inom kort!! Är redan nervös! ;o Haha!! Nej nu ska jag kliva upp!! Ha en bra dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0