Lördag

Tråkig dag..
Har precis kommit hem från stallet. Tänkte jag skulle passa på att rida en sväng, men när jag står i hagen och ska försöka få tag på min häst så börjar det regna! :o Inte kul. Så jag gav upp alltihop. Bara mockade och gjorde klart allt åt Nicke och Abbe sen gick jag hem.. Och vad ska jag hitta på nu då tro?.. :) Kolla på några avsnitt av LOST kanske, haha jag fick för mig att jag skulle kolla alla sesonger av LOST. Jag såg aldrig klart det programet när det gick på tv, vara bara spännande ett tag sen vart det så mycket uppehåll och annat med det programet så tröttnade att se det.. :P Men nu har jag fixat så jag har alla sesonger.. Sen ska jag föröska planera lite om det jag och Malin ska göra, försöka få klart allt så det finns på plats när allt ska ske.. Vill ha klart allt och va ute i god tid.. :) Så man får det gjort. 
Nej nu måste jag göra nå.. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0