Go kväll

Go kväll!

Har inte mycket att säga.. Eller jo det har jag, jag har massor att säga! Men tänker inte säga något förs allt är klart! ;) Men snart kan jag inte hålla mig.. Ooppss.. Haft fullt upp idag iaf, varit på något som heter chans till jobb idag, massa företag och annat som man fick dit och lämna CV osv, bara ett litet samtal så kan jag få fastanställning! Så i mon blir det massa telefonsamtal om dom nu svarar på en Lördag annars på Måndag.. :) Allt går så bra.. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag eller jo har gjort massor men tänker inte berätta nå än.. Hehe.. Fick fin besök ikväll, men dom åkte ganska snabbt.. :( Men men.. :)
Nu ska jag få i mig något att äta sen ska jag sova!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: malin

jaa :D massa kul.;)

2011-02-26 @ 07:05:18
URL: http://mawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0