Dagens händelser

Jahapp, dagens händelser... Eftersom det var sånt bra underlag på ridbanan då vi inte har någon snö kvar här så red jag Nicke där idag. Fyy faan va han var fin idag shiit! Han var så arbetsvillig, samarbetsvillig, mjuk, rörlig, lyssna ja allt! Min sits va helt perfekt också fick jag höra. Åh nu är jag taggad. Synd bara att det regna när jag red men vad gjorde det, det gick ju som en dans på rosor.. :D

Hittade lite mer idag när vi var på kupolen , tröja, hårspray, handkräm, 2 st bikini trosor och foundation puder.. Hitta en skit snygg klocka också på ur&penn som jag skulle köpa innan vi åkte hem meeen glömde helt bort det. :'(  

Har hämtat hem 2 stora höbalar nu på kvällen också. Så nu har dom mat så dom klarar. :) Håller på att tvätta ett lass med kläder nu. Nu ska jag bara njuta och ta det lugnt i soffan. :) Gött. Min rygg blir bara sämre och sämre, måste ringa till sjukhuset och få en tid och kolla upp min rygg. Eller gå till en kotknäckare eller få massage! Något måste jag göra fort som möjligt, annars kommer allt gå i tusen bitar. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0