Tisdag

Hallåå! :)

Har ni haft en bra jul?? :D Jag har haft en toppen jul iaf. :) Jobbat, firat jul, ätit god julmat och öppnat julklappar.
Jobbade på juldagen också, när jag kom hem typ 05.00 på måndag morgon efter jobbet så var det kolsvart i hela Hovgården. Det var strömavbrott! Sen när jag sovit 2 timmar och skulle ta ut hästarna så va strömen fortfarande bort! :o Så det va lite svårt att hitta allt i stallet, men jag fick ut Nicke och Sune iaf.. :P Mockade med pannlampa och det gick ju kanon bra. ;) Hehe.

Jag, Fredrik och Elina åkte till kupolen och shoppade på mellandagsrean igår. Hittade massor på en gång! :) Topp, tröja, jeans och halsduk så vart så nöjd så! :) Sen åkte jag och Elina till Älvdalen. 
Har blåst som fan i natt också, men fint väder är det idag iaf. Har tagit med mig kameran också så kanske får med mig någon fin bild. 

Har inte använt min nya ridhjälm än som jag fick av min älskling. :) Ska ta en tur i den när jag kommer hem, den är så fin och skön att ha på huvudet! :) Min gamla har jag haft ett par år nu :o Och den är för stor!! Och man måste ju förnya sig lite också.. ;)  

I morgon åker vi till Borlänge. Då tänkte vi in på kupolen en sväng till. Va så mycket folk där igår. Så kanske hittar ännu mer i morgon.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0