Planering inför 2012



Har ju blåst som bara den här nu ett par dagar..
Hehe så ska rida ut i skogen i morgon, passa på och hoppa massa natur hinder ligger ju säkert en hel del träd över sitgarna annars tar vi ett var på "hoppstigen". :)
Håller på att göra en planering för mig och Nicke inför 2012. :) Spännande spännande!

Har mejlat om två st sadlar jag ska låna hem och testa på Nicke. Österbo hästgård ska jag låna ifrån.
Hoppas någon av dom passar. Vill ju ha en riktigt skön dressyrsadel, en med djupt säte och bra med stöd. Och en skön hoppsadel, med bra stöd. Och så ska såklart både jag och Nicke trivas i den! :) Har ju som sagt lite planer inför 2012.. ;)

Har ni gjort någon planering inför 2012? :) Berätta gärna!

Kommentarer
Postat av: malin

jajjamen:D

2011-12-29 @ 10:20:08
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0