Foto tips

Tjollahopp! :)

Sitter och funderar på lite foto inspiration, har inte fotat på jätte länge!! :o Jag och Malin ska iaf ta lite vinter bilder på oss och hästarna så snart som möjligt.. :) Mysigt. Tänkte skicka lite julkort.
Har gått kanon att jobba idag. Så skönt att ha så mycket jobb nu framöver!! :) Jag och Malin har varit ute på en skrittur med hästarna i blötasnön. :)

Myser i soffan jag och älsk med äppel&kanel glögg med pepparakor och ädelost. :) Funderar på att åka och titta på julshow på Söndag där jag brukar vara och träna med Nicke. Skulle varit kul. :)

Vad brukar ni fota? :) Foto tips tack..

Kommentarer
Postat av: malin

Jag brukar bara ta med kameran ut, ibland behöver man inte ha tänkt ut vad de är man ska fota utan jag hittar saker ändå. Tex kan man plötsligt inse att de är massa fina fåglar ute osv :)

2011-12-15 @ 11:36:44
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0