Tisdag

Tjoohoo!

Nu snart är det dags för att hämta hö för oss brudar till våra hästar. :)
Idag har jag tränat med Nicke i paddocken, mycket från marken. Gick hur bra som helst. :) Synd att ingen kunna filma eller fota oss. :) Och Sarah hoppade Heffe också samtidigt, gick bra för dom också. :)
Så mer än så har jag inte gjort idag, mest varit ute i stallet och pysslat på. Så skönt nu när hästarna börjat få gå in så man kan pyssla i stallet, har saknat allt pyssel, mocka, fixa mat och allt man nu göra! :D
Senare efter vi hämtat hö så ska vi fixa till i sadelkammaren, ser ut som jag vet inte vad där inne just nu. Helt huller om buller, lite tråkigt..

Men nu ska jag se till att göra mig klar.. :)
Förresten så ska jag och mamma till Stockholms horseshow i November, kanske mormor följer med också! Fy så roligt och myistgt det ska bli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0