Måndag




God morgon. :)

Uppe tidigt i onödan hehe. Men ska ändå jobba så ganska skönt att komma upp i tid även fast jag börjar kl 11.. :)
Ja som sagt blir att jobba 11-16 idag, skönt pass. Efter jobbet så sticker jag nog direkt ut i stallet och fortsätter pyssla på där jag och Malin sluta igår.. :P
Igår red vi Nicke och Heffe i paddocken, vart lite lätt markarbete med lite bommar formad som en solfjäder. Malin plocka även fram ett hinder och gjorde ett kryss och prova hoppa Nicke, och det gick ju kanoners! :D Så kul att hittat någon som förstår min häst! Så idag tror jag att jag ska jobba Nicke lite från marken, det är ju sånt som också är nyttigt för alla hästar. :) Hitta på hans repgrimma igår när jag städa garderoben, så då passar jag på när den kom fram.. :P

Nu ska jag käka lite frukost så jag blir mättt! :P
Föresten så är jag grymt sugen på att följa med Malin o co till stockholm i November på stockholms horseshow!!
Ska kika lite idag och ev boka biljetter.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0