Jahapp ingen ridning



Jahapp vart ingen ridning, vart att longera Nicke ist. Vart sparkad i hagen mitt i revbenen så så vart det med de.. :) Men men är på benen iaf! Och allt var mitt fel de som hände, får skylla mig själv! Så ska absolut inte vara arg på hästen, inte hans fel! :) Men var nära att åka till akuten, men där hade man väl inte fått någon hjälp bara sitta och vänta i flera timmar, suck.. Så ringde sjukvårdsupplysningen och fick massa råd. Så skulle det bli svullnare osv så ska jag åka in på akuten direkt för då är det innreblödning... :o Läskigt! Ska bli kul och se hur det går att jobba i morgon, men men det visar sig jobbar iaf bara 4 timmar i morgon så ska kämpa!
Pappa och Gunilla har nyss varit här och fikat, pratat mycket inför resan som bara är om 8 dagar.  :D Kul!
Så nu ska jag och Fredrik ha myskväll! Han är så gullig och tar hand om mig! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0