Har inget att

Nej men hallå! :)

Har inget att skriva om, bara lite gnäll om hur jävla stel jag är i ryggen och nacken!! :o Ska nog ringa en massör i morgon och försöka få en tid innan vi åker till turkiet. Och blir det inte bättre innan Torsdag så tänkte jag åka in på akuten i Falun för ska ändå till pappa och äta på Torsdag nått är ju inte som det ska! :( Men är ju säkert bara spänd i musklerna, hoppas det räcker med lite massage.. :)
Har varit inne hos Klara på kafferep och pratat skit, fick låna en sån här påse med ärtor i som man kan värma i ugnen som jag har runt nacken just nu. :) Sköönt! Sen gick vi en kvälls prommenad med hundarna sen fick hästarna ta kväller och gå in.. :)
Har ridit ut med Malin idag och det gick ju kanon, vi skritta bara första dagen och det är helt rätt! Vilken sötnos till häst alltså! :D

Nej nu ska jag värma på påsen igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0