Glad och pigg :D


Haha kanske dom har detta i Turiket? Då följer det med hem xP

Hallojsan!

Nu är jag redo för semester! :D Väskan är packad och klar!! :) Pappa kommer och hämtar oss halv 10 i morgon sen sticker vi mot arlanda. :)
Har varit hos pappa och ätit god middag, mumms va det var gott! Skomakar låda hette maträtten hehe :P
Har ridit min dressyrhäst idag ute i skogen, sen dressyrade han för mig ute på en åker.. ;) Mumms bit! Så har typ bara gosat med honom idag. Och så har jag fått en ny frilla till hår! :D Klara har typ klippt av mig håret! :o Skit nöjd! Klara fick fria händer och göra vad hon ville, Sarah var också med och bestämde lite! :D Skoj har man alltid med dom där flickorna :*
Nu ska jag gå ut i stallet och ta in hästarna, så ska jag pyssla massor med Nicke!!!!! :) Ska ta ut dom tidigt  i morgon så ska försöka hinna med att hitta på något med Nicke. :D Sen tar Sarah och Malin hand om honom när jag är bort, snälla flickor så! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0