Får lite massage i morgon


Wilma. :)

Nu har jag duschat varmt vatten på nacken och ryggen, skönt! Men det vart bra iaf men det är väl bara en stund.. Men i morgon kommer Sarah hem så då ska hon massera min nacke och hoppas på att det bara är musklerna som är spända! Sen ska Klara klippa mitt hår i morgon kväll också! :D
Släppte ihop Nicke och Sune idag efter vi ridit, gick ju som en dans. Lite skrik och någon bockning sen var det klart, sen gick dom och beta brevid varandra. :) Så det ska nog inte vara några problem att ha ihop alla 3.

Nu blir det sängen. I morgon blir det fullt upp tror jag, hämta hö, hämta spån om det finns där vi tänkt, köpa massa sopsäckar, handla lite små saker tills Turkiet... :) Och allt annat som rida, fixa stallet m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0