Fan nu snart åker vi



God natt!!
I över morgon åker vi mot arlanda!! :D Ska bli skönt att komma iväg en stund! Men kommer sakna min häst, vill bara packa ner honom i en väska och ta med han! :( Men det går ju inte..
Idag vart Nicke en riktig dressyrhäst hehe min vackra häst, så himla duktig. Så kul när folk säger vad man ska försöka göra bätte, annars rider man ju bara samma samma när ingen står och i mitten och säger nå!! :P Men ser ju inte själv hur man rider osv.. Nu fick jag verkligen ett bra tips på hur jag ska tänka! Ska ta ut hästarna i morgon bitti och på Lördag innan jag åker. Så ska göra klart allt och rida i morgon bitti sen ska Klara få klippa mitt hår äntligen! :D Och på Lördag ska jag gå upp TIDIGT och göra klart allt och rida och mysa med Nicke innan pappa kommer och hämtar oss.. :'( :)
Men nu ska jag krypa ner under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0