Behövde skriva av mig lite


Det bästa och finaste jag har. Sviker dig ALDRIG! <3
(Fredrik också men hitta ingen bild på honom ;) )

Alla är bra på sitt sätt man gör så gott man kan. Jag orka inte bry mig! Mår bara dåligt.. På Lördag drar jag till Turkiet i 1 vecka och ska bara njuta och ha det bra! Fy fan så skönt! :D Och vill inte ha min semester förstörd!
Jag är den jag är och jag tänker inte ändra på mig, du är den du är och du ska inte behöva ändra på dig! Ni är dom ni är och ni ska inte behöva ända på er! Man ska vara sig själv! Ger snart upp. Så trött på allt skit. Är så trött på att lägga sig i. Vill bara flytta bort där jag kan vara själv, ett litet hus i skogen och hästen. Perfekt de.

Usch va skönt det var att skriva av mig lite... Vet inte nå vad jag har skrivit men är bara så trött, ledsen, irriterad och arg på samma gång, men vet inte varför.. Allt är bra men någonting inom mig säger att något är fel men vet inte vad. Inget behöver vara fel heller, behövde bara skriva av mig lite.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0