Bästa pälsglanset

 



Läste nyss en häst blogg och hitta då detta. :)

Vet att detta varit uppe länge, vilket som egentligen är det bästa och mest prisvärda pälsglanset. Idag läste jag en ny grej som jag aldrig hört förut, nämligen att använda OLJA som pälsglans.. Har ALDRIG hört det förut, har ni?

I vilket fall testade jag det ikväll (rapsolja) och JÄVLAR så bra det fungerade!!! Blev helt chockad, haha. Behövdes inte mkt heller. Jag överdriver inte, detta är det bästa och billigaste pälsglans ni nånsin kommer hitta. Ni bara måste testa!! Ok?

Jag hällde i det i en gammal sprayflaska och det fungerade super. Blev dock ingen sprutstråle utan bara en liten smal, men jag sicksackade när jag sprayade. Funkar awesooome! Och det blev verkligen glansigt oxå. Duttade på lite i hennes lugg och på nolltid var den hur mjuk och lättutredd som helst.

Känns som att man skulle kunna testa iaf.

Någon som har testat detta? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0