Äckiga kryp



Kom hem från jobbet nyss. :) Phhu min rygg!! :O Så jävla skönt att få sitta ner!  Men får inte sitta så länge till, ska ut i stallet nu. :D Idag vet jag inte riktigt vad jag och Nicke ska hitta på oss??.. Snart får vi mer sällskap i stallet också, på Söndag kommer Malin och nya hästen.. ;) Sen kommer det ev 3 hästar till här i månadsskiftet..

Usch i morse när jag vakna och klapa Mysan så kände jag nå konsitgt på hennes huvud. :O Satte på lampan så jag kunna se vad det var, ja tro på fan då var det en sån där jävla äcklig fästing som bitit sig fast. :@ Bläää. Men tur var så hade Emil en sån där fästingborttagare! :') Så Fredrik och Emil fixade det där. Usch..
Så nu ska jag köpa en såndär borttagare.
Nej nu ska jag käka sen ut i stallet och se vad som händer där.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0