Tillbaka!

Ååh va skönt att ha en dator! Har inte hunnit skaffa internet i lägenheten än tar lite tid.. :/ Har i alla fall jobbet sen i Onsdags tills igår så nu är jag hemma i Älvdalen igen hehe.. Så därför jag inte har bloggat nå.. Men nu är allt som det ska igen haha!
Jag och Freedrik har det toppen bra i våran lägenhet, har fått till det mesta så nu väntar vi bara på våran efterlängtade SOFFA! :D Sen är det väl någon sak hit och dit som vi ska köpa senare.. Blir väl en vända till IKEA igen om någon helg, har ju så när dit nu så. ;)
Direkt jag kom hem idag så bytte jag om till ridkläderna och gick bort till min bästa vän, ååh vad jag har saknat honom! Så det vart en härlig ridtur i det mysiga höstvädret. <3 Saknat!
Och bilen går som ett skott! Är så nöjd. :) Haha.

Lite bilder på hur det ser ut i lägenheten just nu :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0