Har hittat massor på IKEA

Nu har jag kommit hem till Älvdalen! Hitta hur mycket fiiint som helst på IKEA som vi köpte.. :) Och en ny tv vart det också, det här kommer bli perfekt! :D Är helt slut har kört bil hela dagen. Och i morgon blir det en vända till ner till Borlänge fast då tar jag tåget hehe. Ska på nya äventyr i morgon! ;)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på idol avsnittet jag missa igår OCH idag, sen kryper jag ner i sängen. Blir en tidig morgon i mon, ska rida Nicke och fixa stallet plus att jag ska ta hand om Sarahas hest :) Sen åker jag med mormor till Mora och kollar runt lite innan jag hoppar på tåget till Borlänge..

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0