Fredag

Jag är GLAD!!!!! Imorgon åker jag och älsk hem till Älvdalen ska hämta lite saker som älsk ska ta med sig tillbaka och jag stannar i Älvdalen någon dag.. :) Men först så ska vi och fira Jocke!! :D wiiiehoo! Var och kollade på en stallplats igår, verkade jättebra. Men inget stall klår det som Nicke bor i nu!!! ;) Men men jag vill ju ha honom med mig hit såklart.:D Har saknat han så mycket den här veckan jag varit borta, min lilla buuus! Håller på att söka jobb för fullt, är sp rastlös om dagarna haha.. Hade aldrig klarat av att bara gå hemma och släpa fötterna efter mig!!! Usch! Så nu vill jag få lite svar på det jag sökt hehe ;) Har nyss lagat mat åt oss och ätit så nu är jag redo för att gå ut i det härliga vädret! Hejdå på er :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg! :D

2010-09-18 @ 12:05:04
URL: http://eaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0