Larm

Kom nyss hem, har varit och beställt en klipptid och fick en tid snabbt redan i morgon. :D Sköönt! Vill pröva något nytt nu så får se vad det blir i morgon.. ;) Och det som var mindre roligt var att larmet på bilen gick i gång TRE gånger, fattar inte måste ha kommit åt fel knapp! :o Pinsamt var det, lät ju hur högt som helst hehe, men nu har jag lyckas avaktiverat det iaf så får se när det går ingång nästa gånga haha..
Red ut på Nicke i det trista vädret idag också tur det inte regna iaf. Min lilla bus blir bara bättre och bättre, inte alls lika tittig som han varit förr.. :)
Nej nu ska jag slappa i soffan och se om det är nå bra på tv, har noll koll på vad det är för tv program vem orkar sitta och kolla på tv jämt, inte jag iaf hehe :P

En bild på Nicke idag när vi var ute på äventyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0