Be strong, I like it

Vill inte bli sjuk nu! Börjar få as ont i halsen. :'(

I morgon ska iaf jag och farfar byta till vinterdäck på min kära pärla.. :) Sen ska jag försöka få på lite broddar på min hästs skor också.. Har fått lite mejl av hon jag ska hyra stallplats med, låter ju kanoners! Men kommer bli jobbigt att lämna stallet Nicke står i nu!!! :'( Får ont i magen direkt jag tänker på det! Nej usch nu glömmer vi det en stund..
Vill att min älsklingsfiiis kommer hit på Lördag, skulle betytt så himla himla mycket! :') <3
Tänkte söka ett jobb igår, som hade passat mig perfekt.. Tror jag.. Men sen verkade det lite lite mysko när man kom vidare till vissa saker man skulle skriva, så jag skippa det vem vet det kan ju vara något falskt skit.!?

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och blunda lite och drömma om min älskade pojkvän och min älskade häst! :) <3 <3
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0