Torsdag

I morgon kommer min älskling hit, ääntligen har saknat honom såå mycket. Har bara varit ifrån varandra i 3 dagar hihi, men det är äkta, riktig kärlek mellan oss så då är det självklart att jag saknar min skatt! Så härligt att vi har egen lägenhet tillsamman och bor tillsammans, jag är så lycklig! :) <3
Har haft fullt upp idag känns det som. Nu när jag är hemma så tillbringar jag mycket tid hos Nicke, hehe det märks på honom att han vet vad som är på gång känns det som.. :P Nu ska jag ta en dusch sen dricka en kopp te, känner att jag börjar bli lite sjuk, så tur att älsk kommer i morgon så han kan pyssla om mig :') Hehe

En liten bildbomb på min älskade vän som jag tog idag. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0