Ny vecka

God morgon..

Ny vecka, nya möjligheter! 
Nu jävlar ska jag ta itu med träningen. Är nöjd med ungefär allt på min kropp, bara lite små putss.. ;) Så i morgon när jag kommer ner till Säter så ska jag kolla upp det där gymmet jag åkte förbi här om dagen, här hemma i Älvdalen är det ju värsta äckligt och skabbigt! :o Att dom inte gör nå åt det, byyyt ut dom äckliga ur gamla sakerna.. Går inte in och gymmar där, BLÄÄ!!! Har inte varit där på flera år, så dom kanske har bytt ut sakerna som stått där sen stenålderstiden var? Hahah.  Aja hoppas på att det är fräschare det jag ska kolla i mon. :)
Ska även kolla stallplatsen i morgon eller på onsdag. :D

Nu ska jag ut på morgon promenix, LÅÅNG! Wilma får också följa med. :)

Ikväll händer det, shiit! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0