Sådär då

God morgon!

Jag vaknar alltid så tidigt, men är utvilad så.. :) Bakade aldrig nå igår kväll.. Skulle ha bakat sen i Fredags hihih.. Oopps.. Aja men idag då, kanske..
Jag och Fredrik kollade på ung & bortskämd igår, fyy faan vad vi garava! Vilka jävla idioter hahah.. Guud! Tur att man inte är en ung & bordskämd!!! ;D Kanske lite lite bortskämd men då betalar  jag det själv som jag vill ha (jobbar och tjänar pengar), springer inte till mamma och pappa och frågar efter pengar till det och det.. Nej nej aldrig! Suck..  Men dom på tv är verkligen överdrivet bortskämda, fast det finns ju fler som dom.. :P Hahah... Och jag bäddar sängen, byter sängkläder själv, lagar mat, städar, handlar, diskar och allt de där en normal människa göra!. Plus att jag flyttat hemifrån och bor med min pojkvän, och sköter oss själva jävligt bra! :D
Nu ska jag ta och äta lite frukost, är hungrig!! Till helgen ska jag köpa massor med julklappar till mina 2 älsklingar (Fredrik & Nicke).. :D Juste missade svenska hollywoodfruar igår, det måste jag kolla på nu oxå.. :)
                                 Idag ska jag och Nicke ut på en mysig ridtur i snön! :D                     

  




Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, ja, det är sjukt hur bortskämda en del ungar är. Jag trodde inte det fannsbarn/vuxna som betedde sig sådär.

Haha, gud vad glad jag är att min mamma har uppfostrat mig ordentligt så man lär sig ta hand om sig själv. Och tur att er mamma uppfostrade Jocke så jag slapp vara en uppassare till honom xD. haha. Man kan inte annat än garva åt dom. Men jag tycker föräldrarna får skylla sig själva, de hade kunnat ställt krav på dem.

2010-11-16 @ 17:29:55
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0