Göteborg!

Hellu! Är just nu på hotellrummet. Resan hit gick väl inte riktigt som planerat haha! Började med att tåget vart försenat till Borlänge och då började det, vi missa våra två byten vi skulle ha så vart lite krångligt, fick hoppa på ett annat tåg från Avesta sen nytt tåg från Örebro sen kom vi tillslut fram till Gbg, vart bara 40 min senare än beräknat! Det jag kom fram till att SJ är värdelöst!! När vi kom fram och checkat in på hotellet så gick jag, Fredrik och Elina mot Liseberg :) Åkte karusell tills vi mådde illa men tog en paus och åkte lika mycket igen :) Sen komma mamma och Göran in också så då åt vi middag på en resturang inne på Liseberg. Vid åtta tiden gick vi hemåt, är helt slut.. Har duschat och nu ligger jag och älsklingen i sängen, hihi han har somnat :') I morgon börjar dagen med frukost buffé sen går vi in till stan för att shoppa och kika runt och ha det mysigt. Senare mot kvällen så drar vi till Liseberg igen! ;) Hotellet ligger så perfekt, nära till allt! Ska försöka lägga upp lite bilder också, men det blir i morgon :) Nej nu ska jag ta och försöka sova, kommer sova gott. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vill oxå! :)

2010-08-01 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0