Vart en lång

Vart en lång arbetsdag idag också. Ska bli kul sen när lönen kommer!! ;D Hahah. Har hunnit flytta hem hästen också han ska få nya skor i morgon.. Ska nog gå bort till stallet bara det slutar regna och städa lite i min garderob som är full med saker och hälften är nytt och används inte, sen ta ett dressyrpass i paddocken. :)
Gjorde aldrig min beställning från H&M igår, hitta massa annat fint på andra internet sidor också som jag vill ha! Men ikväll blir det att beställa lite i alla fall. Sen ska jag ju bort vecka 33 också så då blir det ju massa shoppnig också, så kanske ska spara pengarna till det!? ;) Aja får se hur jag gör..
Nej nu måste jag hitta på nå kul, är så uttråkad när inte min älskling är här! :(



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag har också så sjukt tråkigt utan dig... Vill ha fredag nu! <33333

2010-08-10 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0