CV

Har nyss skrivit ut lite bilder från fotoskrivaren, så nu ska jag plocka ihopa alla bilder och klistra in dom i mina album :) Funderar på att skriva ihop ett CV också, det kan ju behövas nu när man ska söka jobb. Annars blir det nog inte så lätt..
Tankarna har börjat lagt sig lite till rätta nu men inte alla... :/ Vet fortfarande inte hur jag ska göra. Men jag ska göra det bästa. Längtar så fruktansvärt till hösten! Aja nu ska jag tänka posetivt och framåt så kommer allt att bli bra. :)
Tur man har en sån underbar familj! <3
I morgon blir det upp tidigt, jobbar till kl 4. Efter jobbet tänkte jag och Ida köpa glass på Östängs, gott! :) Sen ska jag rida om det är fint väder. Nej nu ska jag forsätta leta lite på internet innan jag fixar klart korten, sen blir det lite kvällsfika. ;) Ska fixa ett nytt tränings schema också. Får inte glömmas!

Saknar dig Fredrik <3

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Ida

Iiih! Kanske vi kan rida imorgon? <3

2010-08-05 @ 22:33:27
URL: http://idsson.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Miss u darling :( <3333

2010-08-06 @ 00:36:19
Postat av: Emma

Ida: jaa det kan vi göra, slutar kl 4 :)



Fredrik: saknar dig ännu mer :( <333

2010-08-06 @ 10:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0