Torsdag kväll

Nicke gick perfekt idag när jag red! Miiin lilla gofiis <3 Skönt att ha hästen hemma nu efter allt bete vi har haft överallt. Så nu kan vi komma igång igen efter lite sommarlov för oss båda.. :) Jag blir så glad av att höra hans gnägg när jag kommer till stallet, sån underbar känsla! Min bästa vän, min guldklimp.
Pappa var nyss här på besök, han skulle låna min dator lite och fixa nå. :) I morgon kväll blir det kräftor på schemat, muumms.. ;P Så det ser jag fram emot. Men ser mer fram emot en mycket roligare grej som jag ska göra i morgon!! ;D Hoppas det går som jag vill nu bara då. (Y) Ska inte ta ut något i förskott, för då blir det väl säkert inget.. Haha.  

Jag och älsklingen ska bli ******!!! ;) <33

Nu får det bli en kopp te och en smörgås. Undra om det är nå bra på tv ikväll?? Aja det visar sig! :) 
Föresten ska köpa en digitalkamera nu så fort som möjligt. Någon där ute som kan tipsa om någon bra? :)
 


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Längtar! Komme bli så jä..a underbart älsk! ;):) <33333

2010-08-26 @ 22:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0