Tjoohooo

God morgon! Det var skönt att få sova ut.. Såg att jobbet hade ringt mig vid 7 i morse, då sova jag verkligen hörde inte ens att det ringde :P Ska strax ut på en joggingtur sen frukost. Sen har har lovat mamma att klippa gräsmattan, men det ser ut att bli regn så det blir nog inge :) Ska leta upp numret till komvux också och ringa det så fort som möjligt! Har lite att göra idag, på min lediga dag.

Föresten följde med mormor och syrran till Långödagen igår, var ganska mysigt och se hur det har sett ut här förr i tiden, sen var det massa annat man kunna kolla på och så var det små stånd där med massa grejor.. Mormor bjöd oss på fika sen var det bara att åka hem och byta om och åka och jobba.. Vart aldrig nå blåbär igår.. :P Det var väl det enda jag hann med igår innan jobbet.



Ska göra klart det här också hade jag tänkt mig om jag får någon tid över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0