Nu är jag redo

Nu är jag redo för tjejkväll! Har hunnit med att rida en tur på Nicke idag också efter jobbet :) Sen efter det vart det lite stressigt, har duschat, ätit smörgåstårta, handlat åt mormor och handlt det jag ska ha med mig ikväll och hämtat thaimat till mamma och Göran och hunnit fixa till mig så jag ser någorlunda fräsch ut ;P Haha.
Jag har verkligen världens bästa underbaraste snällaste finaste mormor, finns inte ett enda ont ord om henne kan skriva hur mycket posetivt som helst om min älskade mormor! Hon äger helt enkelt! ;) Hahaha!
Kom på en sak jag har glömt att skicka iväg, prenumerations lappen på vecko revyn! :o Måste göras i morgon, får inte glömmas! Den tidningen är så bra :)
Längtar så för varje dag som går, vill att dom här dagarna ska gå fort nu!! ;)
Nej nu ska jag packa ihop och dra bort till Ida :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0