Kvällskvisten

Har varit ute på en ridtur med bästa Ida nu på kvällskvisten :) Skönt att få prata av sig lite och tänka på annat.. Hästarna var pigga och glad (Y). I morgon ska jag vara snäll och passa Idas hästar, hon som alltid ställer upp på mig :) Måste ju vara snäll tillbaka då också.. ;) Så nu har jag nyss ätit lite kvällsfika och tagit en dusch med älsk. Nu sitter vi i soffan och har det mysigt. Är ledig i morgon så nu kan jag vara uppe länge och sova länge i morgon, det behövs!
Funderar på internetshoppa lite, det är ju alltid kul! ;) Känner att jag behöver det just nu.. Aha jag tror jag kör på det, det får alltid plats lite extra i garderoben.



Fredrik <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0