Jag drömmer inte längre, det är på riktigt

Allt går enligt planerna! Fattar inte vart all tur kommer ifrån helt plötsligt! :o Hahaha! Aja som sagt jag är hur nöjd som helst, nu händer det på riktigt nu drömmer jag inte längre. ;) Lycklig!

Nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet och äter lite kvällsfika :) Kan inte beskriva hur glad jag är! Wiiie!
Har skickat efter lite böcker också som jag måste ha när jag pluggar engelskan.. :) I morgon blir det lite jobb också känns underbart.
På Fredag gäller det!!!! :D :D
Har sagt det förut jag säger det igen, jag har världens bästa pojkvän! <3 Pungt slut!.


<3


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är verkligen helt underbar älsk ;) <333

2010-08-25 @ 03:10:42
Postat av: Ida

Fy vad söta ni är!

2010-08-25 @ 10:00:58
URL: http://idsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0