Har inte haft en

Har inte haft en lugn stund alls idag, först jobbat hela dagen typ sen direkt jag kom hem hoppa jag in i duschen sen åt jag lite mat och sen cyklade jag och syrran ner på byn för att kolla på hästcrusing/mopedcrusing/traktorcrusing.. :) Och nu kom jag precis hem har varit till stallet och mockat sen vart det en springtur på det också. Så nu sitter jag i soffan och försöker koppla av, men det går inte så bra. Har fått lite mer extra jobbdagar också, skulle haft sista dagen i morgon men vart lite till. Men det är väl bara bra, det är ju pengar! ;)
I morgon kommer äntligen min älskling hem hit!! :) Ska bli så underbart mysigt. <3
Nu ska jag försöka sova, blir en tidig uppstigning i morgon. Igen. Men i morgon slutar jag tidigt kl 2, förhoppningsvis. Så då ska jag in till komvux med papperna, om jag nu hinner!.. 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0